Geselsie met my pa

Laasnag het ek ‘n droom gehad ….

Kom ek begin eers hier.

Vandag is dit 3 jaar sedert my pa se dood.  Dit is ongelooflik hoe die grasie van tyd berusting en aanvaarding bring, maar dat daar steeds sekere tye kom dat die gemis jou net eenvoudig vasvang om jou hart.

Soos Sondag.  Ek wens so my pa kon in die kerk langs my ma sit en na my luister.  Hy sou so trots gewees het!  Ek wens ek kon hom vertel dat my beste herinnering van hom was dat ek as kind altyd verwonderd was as hy gebid het. Hy kon so opreg bid, so nederig, ek was altyd oortuig dat die Vader met ekstra sorg luister as my pa bid, want niemand kon soos hy bid nie.  En tot die dag van sy dood het hy altyd vir my ma gesê dat hy heeltyd vir sy kinders bid as hy so stil en peinsend raak.  Hy het altyd die mooiste wense vir ons gehad as ons verjaar het.  Sy wense vir ons en sy gebede is verweef in ons samestelling en leef deur ons.  Geen wonder ons is so geseënd nie!

En van Sondag af, het ek so ‘n hartsbegeerte om net met hom te kan gesels.

En toe droom ek laasnag.  Nie eers ‘n droom nie.  ‘n Beeld waar ek en hy ‘n heerlike doodgewone, normale gesprek voer.  Hy is gesond en gelukkig en ons het so lekker gesels!  Toe ek opstaan vanoggend, het ek sommer “content” gevoel.

Was die droom  net ‘n manifestering van my diepste begeerte?  Dalk.  Maar nee, ek glo dit nie vir een oomblik nie.  Ek glo dat daar soveel meer aangaan as wat ons dink.  Ek glo dat daar ‘n spasie is ver bo ons verstand, waar die geestelike ingeskakel is by die ewige.  Daar waar ons kan “connect” met mekaar, met God, met die Skepping.   Ek weet nie waaroor die gesprek gegaan het nie, dit was nie in woorde nie, want dit was nie in die vlees nie en ook nie op aarde nie,  maar in die tussenin wêreld waar die gees vry is en altyd-wagtend op die voleinding en volmaakte wat ons toekomsverwagting is.

Omdat hierdie dinge ver bo ons verstand is en niemand my reg of verkeerd kan bewys nie, is dit my voorreg om dit so te interpreteer.

Wat ookal, is ek bly dat ek wel met my pa kon gesels.  Dit het my gees goed gedoen!  Eendag sal ek wel weet waaroor ons rustige en lekker gesprek gegaan het.  Dit is my toekomsverwagting!

 

4 thoughts on “Geselsie met my pa

  1. Jou woorde raak só aan my hart. En ek hoor jou, daar is soveel meer as wat ons dink. Maar net die voorreg dat jy jóu droom gehad het, en dit kan koester, glo ek is ñ geskenkie van God se hart direk aan jou gees. Hoop ek droom ook eendag van my moeks.

    • Baie dankie. Ek is ‘n baie aktiewe dromer en onthou meestal my drome. Oor die algemeen droom ek die eienaardigste en simpelste goed denkbaar en vermaak my gesin nogal heelwat as ek dit oorvertel. Dit is baie raar dat ek iets droom wat werklik so diep raak.

Lewer kommentaar

