Die misterie van die pakkie op die Karoovlakte

 

3_S2R2629Dis nou nie dat ek ligsinnig raak nie, maar ek begin voel dat dit dalk goed is om sekere gebeure te dokumenteer vir die nageslag.  Net vir ingeval die nageslag soms wonder ….

Nou ja, as iemand ooit gewonder het oor ‘n vreemde pakkie in die middel van niks en nêrens op ‘n vaal Karoovlakte, gee ek graag die oplossing daarvoor.  Maar wees gewaarsku, dis ‘n k@kkerige storie, so as jy weghardloop van die liggaamsgebeurlikhede van babas (soos die pappa en sussie in hierdie verhaal), wil jy dalk nie verder lees nie ….

Boeta was 7 maande oud.  As gevolg van laktose intolleransie (wat ons eers na die tyd uitgevind het), was die magie onvoorspelbaar…

So trek ons sak en pak op Kimberley toe om vir meneertjie te laat doop daar waar ons familie en vriende agtergebly het toe ons destyds Kaap toe getrek het.  Die pad terug Kaap toe, was op ‘n stil, loom Sondagmiddag.  Ons was hartseer om ons familie agter te laat en die pad het sommer warm, lank en droewig gevoel nog voordat ons oor die eerste bult was.  Sussie sit voor by haar pappa, half aan die slaap, en ek slaap sommer lekker diep agter by Boeta met my kop teen sy karstoeltjie, moeg gekuier.

So in my slaapbenewelde toestand raak ek op ‘n stadium bewus van ‘n klein handjie wat so uit sy karstoeltjie met my gesig speel.  Ek steur my nie te veel daaraan nie, want sodra ek reageer, wil hy speel.  Maar so stadig maar seker dring iets tot my deur ….

Hierdie handjie wat oor my gesig streel, is … wel .. nie droog nie!

Nog voor ek kon reageer, begin die sitters van die voorste gestoeltes snuf in die neus kry. Manlief gee een kyk in die truspieël na my en die volgende oomblik is dit soos ‘n aksiefliek wat afspeel  ….

Jy sien net ‘n kar wat skielik woes brieke aanslaan dat die bande fluit en sommer so skuinsweg met ‘n spoed by ‘n verlate plaaspad injaag en in ‘n magtige stofwolk tot stilstand kom.  Voor die kar behoorlik stilstaan, gaan twee deure gelyktydig oop.  Sonder om eers die kar af te skakel, vlieg die twee insittendes soos vet uit in verskillende rigtings – sussie suidwaarts waar sy omtrent ‘n kilometer verder tot stilstand kom.  Manlief lê die rieme neer noordwaarts agter die stofwolk in.  Boeta is so opgewonde dat die kar tot stilstand gekom het, hy maak sommer nog ‘n poep net daar waar die doek nou al ‘n lekker gaping gemaak het.

En hier sit ek,  beteuterd,  en wonder hoe de duiwel gaan ek hierdie spul skoonkry?  Want ek was die laaste voorwerp wat hy geverf het toe hy eers daai gaping in die doek ontdek het ……

Ewenwel.  Na twee pakke wetwipes om die kind, die karstoel, die ruit, die deur se binnekant en vir myself skoon te kry, het die enigste waardigheid wat ek nog kon oorhou in die stof in verdwyn toe ek besef het dat die Kaap nog 8 ure ver is!  En Boeta handjies-klap net, want hy besef dat hierdie mamma glad nie baie vriendelik lyk nie.

En pappa en sussie?  Wel hulle het ‘n halfuur later skoorvoetend weer (effe wit om die kiewe) gesig gewys …

… en al wat agtergebly het om sy eie storie te vertel, is ‘n misterieuse wit inkopiesak in ‘n verlate plaaspad, op ‘n kaal verlate Karoovlakte ….  ‘n sak met ‘n vuil doek, ‘n waslap, 2 pakke se vuil wetwipes  en ‘n babygrow wat vir ‘n 7 maande oue baba sal pas daarin …. en amper ‘n pappa en ‘n sussie ook net om nog meer misterie aan die sakie te gee  ….

Ons het altyd gewonder wat mense gaan dink oor daardie pakkie, maar die vet weet, ons kon dit nie vervoer tot by die volgende dorp wat eers 200km verder was nie!

 

4 thoughts on “Die misterie van die pakkie op die Karoovlakte

  1. Bwahahaa!Ek dink alle ma’s kom een of ander tyd soiets oor.Ek was al die ontvanger van katte wat geskiet is…ook in die middel van nêrens en moes agter ‘n bos ‘n skoon rok aantrek!Oulik geskryf!

Lewer kommentaar

