Die maanmuur

20160331_161908

Daar êrens in ‘n bos is ‘n muur in die sand

Met ‘n volmaan hier en ‘n wêreld anderkant

My siel sien ‘n gaping tussen more en nou

As ek waag om oor te tree, as ek sou wou …

 

Wat sal ek sien as ek waagmoedig sou wees?

Sal ek jou gedagtes in die sterre kan lees?

Sal die son in jou lag sy eie weg baan?

‘n Reënboog blink soos ‘n juweel in jou traan?

 

Ek kyk in ‘n spieel en die beeld bly dof

Trane word riviere, die liggaam word stof

Maar anderkant die muur, is ‘n nuwe begin

Word alles helder, maak alles dan sin

 

Tot tyd en wyl is my plek steeds hier

Waar my menswees versigtig-blymoedig die lewe vier

Maar waag en wen – vorentoe reis, dis gewis

Na eendag, na êrens waar jy nou is.

 

Want, jou siel skyn deur die blare, my hart kan dit lees,

Leef die lewe voluit my kind,

….   maar soms moet ons ook waagmoedig wees!

(vir my pa wat vandag sy verjaarsdag in die hemel vier)

 

5 thoughts on “Die maanmuur

Lewer kommentaar

