Spiritualiteite en ware menseliefde

Ons bybelstudiegroep doen ‘n kursus oor ware spiritualiteit.  Wat is ware spiritualiteit en hoe kan ons dit uitdra.

Ek is al klaar benoud, want ek begin wonder hoeveel ek eintlik tekort skiet.

Die eerste les van die kursus:

Jy moet die Here jou God liefhê  met jou hele hart en met jou hele siel en met jou hele krag en met al jou verstand, en wat hiermee gelykstaan is, jy moet jou naaste liefhê soos jouself. (Matt 22:37)

Dit is ‘n bitterlike sterk boodskap om nou te kry so voor die verkiesings met dit wat mens alles lees oor die politieke partye en politieke liedere wat geskryf word en kontraversie skep, asook al die skandelike dinge wat gesê word, wat mens se maag sommer laat omdraai.

Wat beteken dit? En ek het bietjie geskrik toe dit tot my deurgedring het …

Ons kan wel dade en woorde veroordeel, maar ons MOET ALLE mense, selfs vir Malema en al die ander politici LIEFHê, al stem ons nie met hulle saam nie en maak hulle ons baie benoud vir die toekoms. Ons moet hulle liefhê soos God hulle liefhet. Ons kan nie onsself ewe skynheilig christene noem as ons self besluit vir wie ons gaan liefhê geoordeel aan hulle dade nie.

Goeie toets vir ons as Christene? Net ek en jy gaan weet of ons hierdie toets gaan slaag!

In plaas van veroordeel en oordeel uitspreek oor ons land se toekoms, staan liewer saam, kyk op na ons Almagtige God en bid soos nog nooit tevore nie. Betoon liefde aan ALLE mense, want op hierdie manier kan ons baie meer bereik deur God se liefde oor te dra aan ALLE mense as wanneer ons sommige mense oordeel aan ons eie vereistes en hulle verklein in die oë van ander mense.

Ek wil nie vir daardie bedelaar iets gee nie, want hy snuif heel waarskynlik gom en drink spirits.  Het ek egter ooit daaraan gedink dat, op daardie stadium wat hy bedel, is dit ‘n gebed vir genade, al weet hy self dit nie?  En EK is die persoon op daardie oomblik, wat sy gebed kan verhoor deur tog maar ‘n broodjie te smeer en te gee. Mag ek dit regtig weier?  Dit het dan so maklik geraak om net die kop te skud en nee te sê.  Die Here waarsku dat ons eendag geoordeel gaan word aan ons dade.  Gelukkig is dit nie te laat om te begin nie!

Ek het alreeds hierdie dinge begin besef toe Bin Laden doodgeskiet is. Dit is ‘n massiewe oorwinning vir Amerika om ‘n terroris te soek en dood te skiet omdat hy ‘n terroris was en duisende mense se bloed aan sy hande gehad het. En hoeveel mense se tone het omgekrul van lekkerte dat hy doodgeskiet is en hoeveel mense voel dit was die regte ding om te doen..

Maar, was dit die regte ding om dit te doen? Jesus het vir die moordenaar wat saam met Hom aan die kruis gehang het (wie ook skrikwekkend was en ook hoeveel mense se bloed aan sy hande gehad het), vergewe en in die Koninkryk toegelaat. Wat ‘n wonderlike voorbeeld van vergifnis was Jesus aan die kruis vir ons wat in Hom glo!

Kan ek werklik vir my kind wat hierdie dinge in die nuus lees, sê dit was die regte ding om te doen om ‘n terroris dood te skiet want hy het baie mense doodgemaak? Is it werklik ‘n goeie voorbeeld wat Amerika stel met hulle “oorwinning” vir kinders regoor die wêreld wat toekomstige landsregeerders moet wees en self eendag daardie besluite moet neem?

 

Ek wonder maar net …

Lewer kommentaar

